سامانه تلفن همراه ايران‌

یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,

 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامانه تلفن همراه ايران‌ کد اين امکان را فراهم کرده که مخاطب و خريدار هر کالا با استفاده از بارکد ميله‌اي (کد ملي و يا کد GS1) به کاتالوگ الکترونيکي دو‌زبانه فارسي‌ـ انگليسي آن کالا دسترسي پيدا کنند.

برای استفاده از این خدمات شما کافی است تا نرم افزار را دانلود کرده و برروی گوشی خود نصب کنید.

 

به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود در هرجا کاتالوگ الکترونیکی کالا را بر روی تلفن همراه خود و با استفاده از اينترنت مشاهده نمایید. فقط کافی است بارکد چاپ شده بر روی آن را از طریق نرم افزار موبایل ایران کد، اسکن نموده و بعد کاتالوگ کالا بر روی گوشی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد.

 

نرم‌افزار موبایل ایران‌کد ، ویژه بارکدهای 16 رقمی (کدملی کالا) و 13رقمي GS1 برای گوشیهای تلفن همراه دارای سیستم عاملهای اندروید (2.1 به بالا) وجاوا (Jsr 234) ارائه شده است. برای استفاده از این نرم‌افزار دوربين گوشی تلفن همراه باید قابلیت فوکوس خودکار داشته باشد ودسترسی به اینترنت از طريق Wifi‌ يا GPRS يا .... ميسر باشد.

 

قابلیت ها:

 

- امکان اضافه کردن قابلیت‌های دوربین مانند اتوفوکوس ، فلش و ...

- قابلیت ارسال لینک اسکن شده برای دوستان ازطریق پیامک یا ایمیل

- ذخيره باركد خوانده شده در نسخه اندرويد

- ورود دستي اطلاعات براي مواقعي كه باركد خوانده نمي‌شود

 

* دانلود نرم افزار برای اندروید


* دانلود نرم افزار برای جاوا

 

بازي بسيار جذاب Megamind يكي از جمله بازيهاي مهيج اكشن نسخه موبايلي مي باشد. كه چندي پيش فيلم آن با موفقيت اكران شد و با استقبال خوبي هم همراه بود كه اين بار نسخه جاوا براي گوشي هاي موبايل ساخته شده است. دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك خوبی نيز برخوردار مي باشد. بازي Megamind با فرمت جاوا ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل با رزولوشن 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 پیکسل قابل اجرا مي باشد.


ادامه مطلب
 

کلیپ مرد دیوانه

شنبه 2 بهمن 1389برچسب:کلیپ باحال,

یه کلیپ باحال از یه دیونه که مثل یه خواننده معروف قدیمی میخونه ...حتما نگاه کنید(دانلود در ادامه مطلب)


ادامه مطلب